CVSROOT: users - try another mail account

Tomasz Wittner twittner w interia.eu
Nie, 4 Mar 2007, 01:37:56 CET

On Sat 3. of March 2007, Artur Flinta wrote:

> A może gmail? Teraz zdaje się nie potrzeba zaproszenia (jak potrzeba to
> daj znać).
Niepotrzeba.
> Wedug mnie jeden z lepszych serwisów pocztowych.
Zobaczymy ;) - tak czy owak dzięki za rekomendację - konto założyłem. Ostatnio
często potrzebuję też korzystać po za domem z dostępu do maila po www i tu
widać różnicę między taką interią a gmail - interia serwuje jakieś "walące i
migające" po oczach animowane reklamy od których odwracam wzrok i które mnie
wcale nie interesują, a google - coś tam u góry strony, małymi literkami, w
jednej linijce, co z zaciekawieniem czytam, bo pojawia się temat PHP - a
ostatnio zajmowałem się tym trochę ... (reszty pisać nie trzeba - wiadomo,
jak się nazywa teraz najlepsza agencja wywiadowcza).