hal + gnome-mount + cdrom

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 4 Mar 2007, 20:47:26 CET

Fryderyk Dziarmagowski pisze:
> hald --daemon=no --verbose=yes powinien coś powiedzieć o problemie.

No toż to podstawoa opcja :)

Dobra, tematu nie było, jednak ten fix do dbusa poprawia problem :)
Prawdodpdobnie ten do hala też się przyda, bo jego już wcześniej dałem,
ale bez efektów. A teraz problem wynikł przwdodpdobnie ze skopanej płyty
CD, pierwsze testy robiłem na dobrej, potem przez przydaek wziąłem
drugą, chyba skopaną i stąd ten efekt :)
Zaraz zrobię commit hala z dwoma patchami z fedory, w tym jedne z tych
co podałeś.

Artur