SPECS: foo2zjs.spec (NEW) - initial spec - works

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 8 Mar 2007, 17:06:24 CET

On Thursday 08 March 2007, Kamil Jakubowski wrote:
> Raczej musze pisac w vim tylko tu mi dziala utf-8.
A w czym pisałeś? Niewiele jest edytorów bez wsparcia dla UTF.

> Groff jest zbedny i tak nic nie zbuduje.
Buduje manual.pdf:

groff -t -man foo2zjs-wrapper.1 foo2zjs.1 zjsdecode.1 foo2oak-wrapper.1
foo2oak.1 oakdecode.1 foo2hp2600-wrapper.1 foo2hp.1 foo2xqx-wrapper.1
foo2xqx.1 xqxdecode.1 foo2lava-wrapper.1 foo2lava.1 lavadecode.1
foo2qpdl-wrapper.1 foo2qpdl.1 qpdldecode.1 | ps2pdf - manual.pdf

> Sum nie dodaje builder ?
Tylko jeśli go o to poprosisz.

> Czy release 0.1 oznacza ze nie trafi na builder czy
> ze cos jest jeszcze nie tak ?
Oznacza, że SPEC nie jest jeszcze gotowy, np. jeszcze jest w trakcie
tworzenia/poprawiania lub jest niesprawdzony.

> Sprawdzalem na hp1018, hp1020 i dziala wszystko sprawnie.
Być może, ale w SPECu mogą byc jeszcze jakieś braki, lub nieprawidłowości.
Wolałbym żeby ktoś jeszcze sprawdził tego SPECa.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn