SPECS: foo2zjs.spec

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 10 Mar 2007, 12:23:55 CET

On Friday 09 March 2007, Kamil Jakubowski wrote:
> suma zostala zmieniona wczoraj a wersja nie.
Bo kiedy zmieniałem MD5 w ChangeLog na stronie nie było jeszcze o tym
wzmianki.
BTW, jest już 20070309, tylko nie wiadomo, czy opisane tam zmiany zostały już
włączone do paczki. Ogólnie, dość chaotycznie ten projekt jest robiony.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn