SOURCES: aqsis-scons-paths.patch (NEW) - Patch for Aqsis 1.2.0

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 12 Mar 2007, 08:46:19 CET

On Sunday 11 March 2007, Jakub Bogusz wrote:
> No i źle, bo w specu jest %{_libdir}/aqsis/plugins.
> %{_libdir} jest zależne od architektury.
Tak, ale ten SPEC jest jeszcze NFY :)  Dałem stałe ścieżki, bo jeszcze nie mam
pomysłu jak to elegancko zrobić, a ta prowizorka pozwala mi kompilować paczkę
i dopieszczać inne rzeczy. Tym się zajmę w swoim czasie (jest nawet w TODO).
Narazie mogę nad nim siedzieć tylko wieczorami.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn