rc-scripts

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Pon, 12 Mar 2007, 09:52:04 CET

Cześć

Załączyłem 3 patche na rc-scripts których używam. Nie wrzuciłem tego do
CVS/SVN bo wolałbym żeby ktoś bardziej obeznany zmiany przejrzał.

rc-scripts-sysinit-reboot.patch dodaje -f do wywołania reboot. Bez tego kilka
moich bud nie chciało się restartować po poprawieniu błędów przez fsck

rc-scripts-ups.patch dodaje do pliku system parametry sterujace wyłączaniem
ups'a (wydaje mi się że to lepsze miejsce) oraz umożliwia wykonanie reboot po
pewnym czasie zamiast poweroff (unikniecie wyścigu gdy nie da sie ups'a
programowo wyłączyć)

rc-scripts-fsck.patch - gdy fsck zwróci błąd wykonywane jest fsck -y i dopiero
gdy to nie pomoże uruchamiany jest shell. Zwykle i tak nic mądrzejszego nie
robie a ten sposób oszczędza np. dojazdy.

Pozdrawiam
	Bartek Szady
--
Pozdrawiam