[Ac] Popsuty mozilla-firefox-2.0.0.2-2.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 14 Mar 2007, 12:02:40 CET

> Dzisiaj rano upgradowalem FF z ep09 i przestał działać, z roota, z
> nowego usera, z czystego .mozilla - zawsze memfaulta ma.

Jeżeli to różnica to:
ja mam mirror własny z ftp2 :-) ale raczej w tym nie widze związku

Ja bym zrobił tak:
1. nowy user
2. jakiś wmaker czy cóś
3. rpm -e mozilla*
4. sprawdzić czy jakiś syf nie został w /usr/lib/mozillacostam
5. zainstalwoać 3 pakiety już wymieniane, moz,libs,lang-en

spróbować odpalić moz.

zdrówko i pwoodzenia

ps: sprzęt testowy to mój laptop, p3-550/128mb na jajcu:
kernel-grsecurity-2.6.17.13-0.1 w by_zbyniu
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org