Re: [Ac/ready] openoffice.org-2.1.0-0.m6.7 nie działa wcale!

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 15 Mar 2007, 15:50:29 CET

Łukasz Maśko wrote:
> Po dzisiejszym update openoffice.org z ready przestało totalnie działać.
[...]
> W międzyczasie pojawia się bootsplash (pasek nawet nie drgnie), po czym
> okienko z teścią "Uruchomienie aplikacji nie jest możliwe. Wystąpił
> wewnętrzny błąd".

Jeszcze mi się coś przypomniało - dziś przy instalacji tej wersji na
notebooku zapchał mi się dysk - gdy próbowałem odpalić załącznik xls z
poczty to dostałem podobny komunikat. Po usunięciu kilku gb z dysku i
zrobieniu upgrade openoffice.org* --reinstall problem znikł.

Na drugiej maszynie instalowanej wczoraj wieczorem miałem jakieś
niespełnione zależności dla starszej wersji OOo - najpierw zrobiłem
uninstall openoffice.org* a potem dopiero zainstalowałem nowszą wersję.

Być może przy zwykłym upgrade nie są usuwane jakieś pliki ?

Pozdrawiam,
Marek