chroot developerski

Remigiusz Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 16 Mar 2007, 13:02:44 CET

Dnia piątek 16 marca 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:
> Witam
>
> Ze wczorajszej rozmowy z Undefem wynikło, że przydało by się do
> developerki PLD i dla builderów taki system, który budowałby paczki
> zupełnie z gruntu na czystym systemie, co pozwoliło by znaleźć wszystkie
> BR-y.
>
> Dziś uruchomiłem sobie taki systemik i rzeczywiście - pierwsza z brzegu
> paczka okazuje się mieć znacznie więcej BR-ów, niż zadeklarowane w
> nagłówku.
>
> Moje pytanko jest następujące. Potrzebuję pomysłu na czyszczenie takiego
> [...]

VMvare Server (darmowy, działa bezproblemowo na PLD, wydajność przy kompilacji
jak natywnie) i snapshoty. Robisz bazowe środowisko, snapshot, testujesz co
trzeba, przywracasz snapshot. Lepsze niż chrooty, bo możesz zainstalować
cokolwiek w dowolnej wersji, snapshotować różne wersje, łatwo uruchamiać
kilka jednocześnie a w razie potrzeby, bezpiecznie kogoś wpuścić po SSH na
roota żeby pokazać jakiś błąd.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net