chroot developerski

Remigiusz Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 16 Mar 2007, 16:13:13 CET

Dnia piątek 16 marca 2007, Cezary Krzyzanowski napisał:

> A czemu od razu vmware, a nie qemu?
>
> Cz w rny

Jeśli z qemu to wszystko można zrobić równie łatwo (snapshoty), to i qemu może
być. Ja do testowych VM używam VMware (i przyznam szczerze, że qemu nie
używałem, przyzwyczaiłem się do VMware) i wiem, że się sprawdza w tej roli,
więc o nim napisałem, ale chodziło mi o użycie maszyny wirtualnej w ogóle -
IMHO znacznie lepsze rozwiązanie niż chroot.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net