SPECS: python-modplug.spec - pkgconfig epoch, pl fix

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 16 Mar 2007, 20:03:02 CET

On Friday 16 of March 2007 19:05:42 Jakub Bogusz wrote:
> Jeśli analiza daje jakiś bardziej konkretny wynik, można także mówić
> o przetwarzaniu.
No tak, ale "przetwarzanie" też kojarzy mi się z modyfikacją, która w
przypadku parsowania nie zachodzi.

> "Edycja" też - co robią polecenia eda? :)
Też prawda :)

> "y" po spółgłosce, stąd "Ruby'ego"
Nie chodzi mi o odmianę, gdyż taka jest chyba prawidłowa ('y' -> 'i') lecz o
to, że w przypadku SPECy raczej nie powinno się tego robić.

> Ja używam "wolnodostępny" - też nie do końca to, ale różni się od po
> prostu "darmowego".
Ale "wolnodostępny" nie oddaje całego znaczenia słowa "free", pod którym kryje
się także możliwość wprowadzania zmian. Freeware także jest wolnodostępny,
lecz nie jest to free software ("free as in freedom").

> Z innymi przyimkami (jak "dla") też się czasem robi zamieszanie.
Tak też mi się zdarza :)

> Tak się odmienia skrótowce, w szczególności te pisane wersalikami.
> Pisze się "URL-e", czyta "u-er-ele". I tak dalej.
"u-er-ele" jeszcze ujdzie, ale "u-er-elami" czy "u-er-el-i" jest juz łamaniem
sobie języka.

> Udostępnianie czy świadczenie jakiejś usługi...
"Świadczenie usługi" jest długaśne. W Summary może być problem jeśli wystąpi
tam "serving" lub "serves".

Pozdrawiam
Beorn

--