[Ac] SPECS: tk na amd64

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Sob, 17 Mar 2007, 20:06:18 CET

Witam,
używając (package require tk) tk z Ac (z HEAD chyba też) na amd64
dostaję błąd o nieznalezionej bibliotece  /usr/lib/tk8.4/../libtk8.4.so.0.0.
Dlatego, że ta biblioteka jest w /usr/lib64 a /usr/lib/tk8.4/pkgIndex.tcl
szuka w /usr/lib. Rozwiązaniem jest oczywiście symlink. Pewnie można
też zmienić pkgIndex.tcl - ale to jest bardziej kłopotliwe.

Podobny problem miałem robiąc speca do tile. Tam wrzuciłem
symlinka do pakietu i śmiga. Może warto zrobić odpowiednią poprawkę
i w tk (nie dodałem sam bo nie chcę grzebać na AC-branch w nieswoich
specach - nie wiem czy rozwiązanie jest ok)?

Pozdrawiam,
Łukasz Krotowski