Pytanie o %ifarch

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Sob, 17 Mar 2007, 22:45:39 CET

Witam,
mam sytuację, że w specu (konkretnie tile) tworzę symlinka w przypadku
gdy istnieje /usr/lib64 (lub ogólnie _libdir != /usr/lib). Później w sekcji
%files mam na x86 ostrzeżenie o zduplikowanym pliku. Pomyślałem, że
mogę wyrzucić duplikat za pomocą %ifarch.

No i teraz mam dwa pytania:
1) Czy to rozwiązanie jest ok? Czy może znacie jakieś lepsze?
2) Jakie architektury mam podać po %ifarch aby wyłapać wszystkie
przypadki gdy _libdir != /usr/lib - czy x8664 wystarczy?

Pozdrawiam,
Łukasz Krotowski