gnome-keyboard-applet wywala gnome-settings-daemon

Michal Salaban michal w salaban.info
Nie, 18 Mar 2007, 21:58:37 CET

hej,

dodanie do panelu gnome-keyboard-applet, gdy mam dostępny więcej niż
jeden układ klawiatury, powoduje sigsegv w gnome-settings-daemon.

mam gnome 2.18 na Th, ale wcześniej błąd też występował, tyle że
settings daemon startował ponownie i działał. teraz umiera za każdym
razem.

- strace na gnome-settings-daemon pokazuje jakiś munmap() = 0 tuż
przed śmiercią.
- drugi układ klawiatury może być dowolny, więc to nie wina błędu w ich opisie.
- samo przełączanie układów działa. nie mogę tylko dać indicatora na panel.
kto ma pomysł, gdzie szukać dalej?

--
michal.salaban (at) gmail.com -+- jid:emes w jabber.org -+- gg:3412237