Modu³y kernelowe po zmianach na LINUX_2_6_20 (th will use only smp)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 18 Mar 2007, 22:02:16 CET

On Sun, Mar 18, 2007 at 09:09:01PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie poprawiaj - te zmiany pluta s± do revertniêcia. Nie mam pojêcia po co
> zmieniaj± one rpmowe makra zamiast tylko wy³aczyæ/wywaliæ UP w kernel.spec

Raczej wywaliæ/wy³±czyæ smp i zmieniæ konfiguracjê podstawowego.
Nie ma sensu trzymaæ wszêdzie przyrostka "-smp", je¶li jest to jedyny
kernel.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl