Info: Ac main tree to be closed

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Pon, 19 Mar 2007, 09:01:00 CET

On 3/19/07, Marcin Król <hawk w limanowa.net> wrote:
> EN:
>
> There are high chances that Ac main tree will be locked before end of
> march. Because of that:
>
> 1. If anyone wants anything to be included in Ac stable he has to
> prepare it on AC-branch (ASAP), check it by sending to test (anyone is
> allowed to do that AFAIR) and ask me or someone other with access to
> sending upgrade requests to sent it to builders. I've sent similiar info
> some time ago and there were few responses, however I wasn't able to
> prepare/test/whatever required specs myself, sorry :( BTW: updates that
> [...]
To moze ja jeszcze raz zglosze problem z python-sqlite. Obecnie w Ac
jest wersja ktora ni jak nie dziala z sqlite ktory jest w Ac. Dlatego
apeluje o podneisneinie python-sqlite do tej samej wersji co
auto-th-python-sqlite-2_3_2-2 poniewaz w przeciwnym wypadku gdy cos
bedzie potrzebowac python-sqlite jak gajim to ni-cholera to nie ruszy
bez przebudowania pysqlite do nowej wersji, ciagnac sqlite w Ac do
nowej wersji i zostawienie starego pysqlite nie jest sprytne. Ale to
tylko takie drobne issue.

--
Piotr 'SlashBeast' Karbowski.
JabberID: slashbeast /at/ jid.pl