chroot developerski

Michal Salaban michal w salaban.info
Pon, 19 Mar 2007, 10:01:36 CET

On 19/03/07, Cezary Krzyzanowski <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> Tak - zgadzam się, że to fajne technologie, ale teraz wyobrażasz sobie,
> żebym stawiał vservera w domu i do tego specjalnie partycjonował dysk
> przy pomocy lvm/emes tylko po to, żeby developić PLD??

wiesz, ja na swojej stacjonarce mam lvm i bardzo sobie chwalę. dzięki
niemu np. bez obaw przeszedłem z ac na th (nowy /, instalacja, lilo,
reboot, test, powót w razie katastrofy). generalnie polecam każdemu,
kto choć trochę dłubie  w distro.

vserver w pld teraz to jedynie zmiana kernela i dwie linijki z shella.
co do stabilności - rewelacja. i nie przeszkadza w "normalnej" pracy
na głównym /.

> IMHO numery z vserverem/qemu/vmserver/um-linux czy inną wirtualizacją są
> dobrymi rozwiązaniami, ale jakbyśmy chcieli wprowadzić taki sposób
> budowania do naszego buildera, bo stawianie tego na lapcu/stacjonarce
> IMHO przesada.

na szybko wystarczą spece i builder z repo :)

--
michal (at) salaban.info -+- jid:emes w jabber.org -+- gg:3412237