Moduły kernelowe po zmianach na LINUX_2_6_20 (th will use only smp)

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 19 Mar 2007, 13:58:05 CET

Patryk Zawadzki wrote:

> [...]

# modprobe -v fuse
insmod /lib/modules/2.6.20.3-0.1smp/kernel/fs/fuse/fuse.ko.gz
(ale to z mojego i686 z gcc-3.3.6)

Tego jeszcze nie stwierdziłem (ale ndiswrapera nie testowałem).

> To wygląda na rozwiązanie problemu z gcc-4.2:
>
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0702.0/0713.html

No to jest juz trzecie rozwiązanie :) Zobacz(my) czy tego już nie mamy
wcześniej gdzieś zaaplikowanego (vide komentarze wewnątrz
kernel-proxy-pda.patch) - Paweł Sikora też aplikował jakiegoś (innego)
fix-a.

Ponieważ nie miałem tego problemu to mu się jeszcze nie przyglądałem.

Pozdrawiam,
Marek