SPECS: python-pyxdg.spec (NEW) - new - seems to work - the strange...

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 19 Mar 2007, 14:23:56 CET

Dnia 19-03-2007, pon o godzinie 09:40 +0100, Daniel Mróz napisał(a):

> Prośba, sprawdź konfigurację swojego edytora. Ostatnio Twoje SPECe mają
> zwalone kodowanie UTF8.

A fakt - na lapcu przeklikałem vim-a zgodnie z radami qboosha, a na
stacjonarce, gdzie akurat to stawiałem, nie. Sry - już zmieniam.

> To są zwykłe moduły, nie biblioteki dynamiczne. /usr/share jest właściwym
> miejscem na nie :)

To teraz wiem. Pythona używałem raz wżyciu. Zastanawiam się za to na
używaniem tego do pisania szybkich nakładek GUI nad dobre programiki.

Cz w rny