vim + patches

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 21 Mar 2007, 21:16:45 CET

Witam

Tak z zapytaniem. Z rozbiegu chciałem skompilować vima ze wsparciem
pythona i przeraziłem się ilością ściąganych łatek. Z tego co widzę na
ftp vim-a leżą zbiorcze łatki typu 0-100 101-201 etc...

Jest tych łatek znacznie więcej, niż My nakładamy (jakoś się nie dziwię,
że nikomu się nie chciało wszystkich z palca pobrać po 2kb). Czy jest
jakiś wyraźny powód dla nakładania tylko części tych łatek i wszystkich
ręcznie? A jest jakiś powód do nienakładania łatek > 158 ? Bo jeśli nie
ma problemu, to można by po prostu te zbiorowe z vim.org nałożyć...

Zdrawiam
Cz w rny