xvidcap please merge from HEAD to AC-branch

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 22 Mar 2007, 17:33:52 CET

22-03-07, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> Przygotuj i napisz w commitlogu "STBR".
> A jak nie wystarczy, to jeszcze prosbe o STBR na liste.

Otóż to. Masz +w więc zaplecze stworzyć możesz, wtedy sobie
przeczytasz http://www.pld-linux.org/DevelopingPLD/STBRRules i możesz
kogoś odpowiedniego tym męczyć. Z doświadczenia wiem, że najlepiej to
wychodzi osobiście na IRCu czy na jakims IMie :)