mingw64, wine64...

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 23 Mar 2007, 23:17:28 CET

23-03-07, Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> i386-pc-mingw32 i x86_64-pc-mingw32.

> obie wersje binarek chetnie bym widzial w paczkce crossmingw32-gcc.

Ok, jeśli obie binarki mają być w jednym pakiecie to czemu nie.

> nie znam stanowiska Dannego nt. gcc4, ale wiem, ze Kai Tietz bazujac
> na dokumentacji m$ wlasnie konczy implementacje x86_64-pc-mingw32
> dla cc4. nawet juz udalo mu sie zbudowac c,c++ i odpalic na win64.

Stanowisko Dannego jest takie, że gcc4 na win32 ma tyle regresji, że jest
na razie niezdatne do użytku. Może 4.2 będzie jeśli sobie poradzą z wyjątkami
w dllkach (Dwarf2 też). I w ogóle z dllkami.