[SPEC] Version

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 25 Mar 2007, 22:31:57 CEST

Dnia Sun, 25 Mar 2007 21:53:05 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> tr - .
Odpowiem na dwa maile od razu bo sie zle wyslowilem.
Jesli w polu Version wpisze rrrr-mm-dd to mi wyskakuje blad przy
budowaniu. Gdy wpisze rrrrmmdd albo rrrr_mm_dd to od razu staje sie nie
przydatne %{version} . A z tr - jakis przyklad uzycia na zrodle ? Bo
nie kapuje po 3 piwach za bardzo tego polecenia (pewnie jutro tez nie
bede rozumial ;) )
--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski