[SPEC] Version

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 25 Mar 2007, 23:46:28 CEST

Dnia Sun, 25 Mar 2007 22:13:32 +0100
"Adam Ryba" <adam.ryba w gmail.com> napisał(a):

> I słusznie, bo znak '-' jest niedozwolony w wersji i release'ie, bo
> służy do oddzielenia ich od nazwy paczki i od siebie nawzajem.

> No.. zamienia '-' na '.', o tak:
> $ echo "2007-03-25"|tr - .
> 2007.03.23
Ok do tego jakos doszedlem:) Zdefiniowalem sobie zmienna _ver ktora mi
pozniej sluzy w polach sources itp. w specu. A kombinowalem nad gra
ktora wyszla w nowej wersji - vdrift. Niestety pod Th sie nie buduje bo
gcc 4.2. Pod ac tez nie bo gcc 3.3 (a dokladniej brakuje
freealut-devel, ktore wymaga OpenAL-0.8.* ,ktore to znowu wymaga
gcc>=3.4) Moze znajde jakies pache do wersji 4.2 gcc albo pobawie sie z OpenAL z gcc 3.3 ale skoro w Requires jest napisane ze wymaga gcc 3.4 to znaczy ze sie nie buduje z gcc 3.3. wiec szkoda zachodu. Jest jeszcze binarka. zobaczymy. Ide spac.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski