[Th] Problem z instalacją systemu w vserwerze

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Pon, 26 Mar 2007, 13:32:03 CEST

Dnia 26-03-2007, pon o godzinie 12:35 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Prawdę mówiąc nie wiem skąd się to bierze ale jak do tej pory nie było to
> szkodliwe, wszystko instalowało się poprawnie (z tym, że jadę na wewnętrznej
> bazie rpma; z zewnętrzną nie testowałem).

Tutaj właśnie mam problem tego typu, że na zakończenie instalacji
skrypty vserverowe kasują katalog instlacyjny (/vservers/builder) oraz z
konfiguracją (/etc/vservers/builder), czyli za każdym razem jestwm w
punkcie wyjścia.

Co masz na myśli pisząc, o wewnętrznej bazie rpm-a?

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki