[Th] Problem z instalacją systemu w vserwerze

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 26 Mar 2007, 17:20:29 CEST

On Monday 26 of March 2007 16:46:02 Patryk Zawadzki wrote:
> [...]

generalnie to nie przez to się wywala istalacja (i sprząta po sobie). tylko
przez %pre failed, poldek/rpm (nie sledziłem) wychodzi ze stanem >0 wiec
vserver uznaje ze byly straszne byki i wywala wszystko.

> Prawdziwy rpm/poldek w środku, zamiast vrpm/vpoldek w zewnętrznym
> systemie. Innymi słowy package management przestawiony na internal.

a da sie tak postawic nowy vserwer? od razy z pkgmgm internal?

Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --