[th] kernel i iptables

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 30 Mar 2007, 07:00:29 CEST

Dnia 30-03-2007, pią o godzinie 02:11 +0200, Bartosz Świątek napisał(a):

> Było trochę problemów z tym iptables jednak z uwagi na zainstalowane
> kernel-libc-headers na builderach - udało mi się jednak poprawić i
> puściłem od razu na buildery, także powinieneś móc się cieszyć
> iptables-1.3.7.

Dzięki. Na szczęście twoja szklana kula działa znakomicie i się
domyśliłeś, że bardziej mi zależy na tym żeby iptables były na ftp, niż
żeby się dowiedzieć czemu ich tam nie było :)
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."