SPECS: X11-driver-nvidia-legacy2.spec (NEW) - revived nvidia 96xx?...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 31 Mar 2007, 00:00:35 CEST

> "1) instalator -  przestal sie miescic na dyskietkach, staram sie go
> obciac nie usuwajac przy tym potrzebnych rzeczy, ale narazie nie
> zyskalem wystarczajacej ilosci miejsca."
>
> Trochę konsekwencji może. Kto tu się trzyma starych złomów na siłę...

Gdybys monitorowal dokladniej listy to wiedzial bys, ze niedawno pisalem
iz Ac wyjdzie bez obrazow iso i instalatora. Tak. Pisalem tez, ze
dorobie je pozniej. Instalator dlatego ze _mi_ jest potrzebny, isos
dlatego ze garstka osob _mi_ zawraca o nie glowe.

M.