SPECS: qt4.spec - up to 4.3.0beta - raw, without patches - NFY but...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 2 Maj 2007, 19:59:18 CEST

02-05-07, Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl> napisał(a):

> Mam parę maszyn produkcyjnych na Th i spisuje się równie dobrze (jak nie
> lepiej) jak Ac. Th Initial Development to było kilka lat temu. Teraz bliżej
> finiszu.

> Jeśli ktoś planuje modyfikować qt 4.2 tak by poszło na buildery to może śmiało
> revertnąć zmiany dotyczące 4.3beta, inaczej proponuję odpuścić.

Ja też nic przeciwko poprawnemu revertnięciu nie mam, sam jednak nie
zrobie bo nie mam w tym interesu. Zaznaczam poprawnym revertnieciu ==
obecny HEAD mv na DEVEL i revert do (obecnie) dwóch revision'ów
wstecz.

P.S.
Rafał, commit na HEAD != paczka w repo. Tak mówie, żebyś się nie bał
że jak zrobisz upgrade nie patrząc co upgradujesz, żeby ci qt4
działało ;).