SPECS: qt4.spec - up to 4.3.0beta - raw, without patches - NFY but...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 2 Maj 2007, 21:27:16 CEST

On Wednesday 02 of May 2007 19:00:56 Bartosz Świątek wrote:

> Yeah ? So why are we using beta gcc on Th ?

ponieważ...

3.3 jest nierozwijany i nie wydala na x86-64 (np. z openoffice2)
3.4 jest nierozwijany i ma bliżej nie zidentyfikowane błędy w optymalizacji,
    które wyłażą przy mocnym użyciu szablonów (przez które straciłem
    sporo czasu w pracy).
4.0 to była pierwsza próba nowej technologii, z błędami, bez nadziei
    na poprawki.
4.1 ma sporo błędów na != x86, które też nie zostaną poprawione
    bo chłopakom się nie chce, a przez które np. gnupg i jeszcze
    kilka innych rzeczy na th-ppc było okdr.
4.2 działa zasadniczo całkiem sprawnie (także na ppc), jest lepiej
    połatane niż 4.1 i jest już w fazie RC3.
4.3 to poligon doświadczalny, nowe optymalizacje, implementacja
    rvalue-refs, variadic-templates, c++03 i inne. przez najbliższy
    rok raczej nie używalne jako kompilator dystrybucyjny.