kismet

Paweł Peters px2 w funetia.pl
Czw, 3 Maj 2007, 23:00:08 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

> Nie jestem jakimś guru od kismeta, ale u mnie działa.
>
> Z istotnych zmian w konfiguracji to (u mnie) suiduser=adamg w
> /etc/kismet.conf a następnie odpalenie kismeta z katalogu, do którego
> suiduser ma prawo zapisu - ot chociażby /tmp.
>
> Zakładam, że source= masz poprawnie ustawione?

Napisalem ze dziala jak sie uruchomi z przekierowaniem.
Mam dobrze skonfigurowane, suiduser ustawione, source takze  i mam prawo
zapisu do katalogu.
Nie uruchamiam go na pierwszej maszynie ;)
Dzwiek jest skonfigurowany i stad wiem ze bangla, bo nie widzac go
slysze dzwonki w glosnikach co chwile.
On sie poprostu uruchamia i od razu zamyka. Nie zglasza bledow.