SPECS: nexuiz.spec - Relase 2; desktop and logo files

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 4 Maj 2007, 19:20:03 CEST

Dnia czwartek, 3 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:

> A Source4 jest gdziekolwiek instalowane ? Bo nie widze.

Ad1.
	a. Rozumiem, że sprawdzasz czy coś jest na ftpach zanim podbijasz rel?
	b. To jest również ułatwienie dla osób, które same budują pakiety.
Ad2.
	Source4 jest dla tych, którym się moje logo nie podoba i chcieliby je
	zmienić/dopracować.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski