SPECS: nexuiz.spec - Relase 2; desktop and logo files

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 5 Maj 2007, 09:19:44 CEST

Dnia sobota, 5 maja 2007, Przemyslaw Iskra napisał:

> svg jest poprawnym formatem dla ikon w menu więc png jest zbędny

Ten plik inkscape-a nie został przygotowany jako ikonka i wymaga drobnej
poprawki jeśli ma być ikonką (był tylko źródłem dla ikonki w .png).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl