[RescueCD] Montowanie obrazu

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 8 Maj 2007, 13:09:07 CEST

On Tue, May 08, 2007 at 12:49:10PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> To czemu ta obsługa nie jest domyślnie w PLD (chyba, że jest)? Głupio,
> żeby PLD nie umiało własnego RescueCD montować...

squashfs_lzma.spec

Tylko trzeba go poprawić do nowego lzma, a nikomu się nie chciało, tak
to trzeba to stare, przed zmianą abi.

Poza tym zmieniłem magic z 'sqsh' na 'sqsl' (żeby kernel nie próbował
montować jak nie umie, i żeby file nie rozpoznawał pliku), a areq chyba
oryginalnego magica używa.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org