Re: [Ac] Jak się buduje pakiety z Attic ?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 8 Maj 2007, 17:03:53 CEST

2007/5/8, Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl>:
> Jak zbudować builderem pakiet, który leży w SPRCS/Attic? Konkretnie
> X11-driver-nvidia-legacy2.spec. Nie mogę go za cholerę zbudować (w sensie
> nie mam pojęcia jakiej kombunacji parametrów użyć, żeby builder zaskoczył).
>
> Pomóżcie, proszę.

On tak naprawdę wcale w Attic nie leży, leży tam tylko jego wersja z
HEAD. Spec dostępny jest z brancha AC-branch bez problemu i jeżeli
masz AC to właśnie z takim -r powinieneś budować. Jak masz Th to ten
spec i tak nie jest dla Ciebie.