bzr.spec i bzrtools.spec up to 0.15

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Czw, 10 Maj 2007, 12:02:41 CEST

On Thu, May 10, 2007 at 11:53:55AM +0200, Arkadiusz Machoł wrote:

> Mam nadzieję, że poprawnie użyłem %requires_eq w bzrtools.spec

Raczej nie poprawnie. bzr nie jest potrzebne do zbudowania bzrtools,
więc może go nie być kiedy %requires_eq zostanie rozwinięte.

Poza tym nie makro to stosuje się jeśli program potrzebuje takiej samej
wersji paczki z jaką został zbudowany, tu tej zależności niema.

Dokładnie nie patrzyłem, ale chyba powinno to być coś w stylu:

%define _ver 0.16
%define _minor 1
Version: %{ver}.%{minor}

Requires: bzr = %{_ver}