Icon, Unicon, espeak - kto wciórności pisze do tego spece?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 13 Maj 2007, 17:17:22 CEST

Witam.

Przepraszam, ale coś tu kur2 nie gra.

Do Icona speca zrobiłem (nawet nie wiem czy ktoś ko wrzucił do cvs, ja
go mam na dysku i nie mam zamiaru sprawdzać z prostej i chyba
zrozumiałej przyczyny). O espeaku pisałem (nie wiem, dalej nie działa?
Nie sprawdzam bo z niego korzystam i skompilowałem ze źródełek, za
bardzo mi potrzebny aby pozwolić sobie na niedziałanie). Dzisiaj
musiałem sobie zainstalować Unicona.

QRD mać, czy można prosić o to aby spece pisali ludzie którzy cokolwiek
wiedzą na temat softu który próbują "specować"? A resztę (Sobieradzików,
pomysłowych Dobromirów, Gumisie i inne takie) prosić o niewtrącanie się?

ethanak

PS. Do Unicona speca i patcha jutro zrobię (bo ten co jest w cvs nawet
po spatchowaniu na nowe jajko po prostu nie działa - ktoś zapomniał o
ścieżkach do ipl - a do jasnej cholery zależy mi na tym aby PLD było w
jakimś stopniu używalne), ale podejrzewam że jest jeszcze parę innych
radosnych specy pisanych przez ludzi którzy nie mają pojęcia do czego
dany soft służy.

PPS. A propos Unicona (to do radosnego twórcy speca):

link dialog
procedure main()
	write(OpenDialog());
end

Zrób, wciórności, żeby to działało i nie pierniczyło że nie wie gdzie
jest dialog.u - oczywiście z PLD-owego rpm-a. I bez ręcznego ustawiania
ścieżek czy robienia jakichś kretyńskich symlinków.

PPPS. Przepraszam, ale dzisiaj to mi po prostu ręce i nogi opadły i
musiałem się wyżalić.