KNemo - nowa wersja

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 14 Maj 2007, 16:43:30 CEST

> Dnia niedziela, 13 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:
>
> 3. Przy ./configure mam:
> You're missing the program 'iwconfig'.
> KNemo works without 'iwconfig' being installed but you won't be able
> to monitor the wireless extensions of wireless interfaces.
> If you would like to have these additional features install
> 'iwconfig' which can be found in a package called 'wireless-tools'
> or similar and run configure again.
>
> Co z tym fantem zrobić? BR i R? BR + info, że dla dopełnienia
> funkcjonalności
> [...]

Ja to budowalem majac zainstalowane wireless-tools,
natomiast na buildlogu wlasnie to zauwazylem.
Chyba nie wymaga wireless-tools do budowania,
bo nie kazal mi ciagnac zadnej paczki wireless-tools-devel czy tym podobnym.
Moze to raczej jako "Suggested".
A przy okazji, dlaczego nie ma takiej opcji w poldku?
(choc teraz to juz chyba po frytkach)

--
Lukasz