mv /sbin/fuser /bin/fuser

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 14 Maj 2007, 20:00:38 CEST

Ugh... to co już widzę, że spaprałem to, że Daniel Mróz proponował /usr/bin a
ja spece poprawiałem na /bin.

Tak więc pytanie podstawowe czy jeśli przenosiny to /usr/bin czy /bin?

Dnia poniedziałek, 14 maja 2007, Jakub Bogusz napisał:
> On Mon, May 14, 2007 at 07:23:43PM +0200, Kamil Dziedzic wrote:
> [...]
>
> /usr/* to nie, skoro jest używane w rc.shutdown.

Czyli /bin/* by mogło być?

> Jak będzie w /bin, to nawet nie trzeba ścieżki podawać

Racja, racja.

> Brakuje zależności od odpowiedniej wersji psmisc.

Ok.

> I Conflicts w psmisc dla starszych wersji pakietów.
>
> [...]
Tu już nie wiem o co biega. W psmisc.spec dodać konflikty?:
Conflicts: Firebird <= 1.5.4.4910
Conflicts: heartbeat <= 2.0.8
?

Ogólnie nie masz nic przeciwko przeniesieniu do /bin/*?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic