nao.spec

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 14 Maj 2007, 22:45:17 CEST

On Sun, May 13, 2007 at 11:20:18PM +0200, Lukasz Glebicki wrote:
> Chciałbym pogratulować undefinedowi, że jego commit/update do wersji 0.4.1
> powoduje wystąpienie słowa undefined w buildlogach  2367 razy ;-)
>
> http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?dist=th&arch=x86_64&ok=0&id=052f3dfa7a651388294733ad2f46cbe1
upgradnąłem na prośbę developera nao po sprawdzeniu że na ac się buduje.

Jak na th nie, to prawdopodobnie w th jest coś zepsute ;p

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI