KNemo - nowa wersja

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 14 Maj 2007, 23:43:51 CEST

Dnia poniedziałek, 14 maja 2007, Bartosz Świątek napisał:

> Czy teraz sytuacja się poprawiła ? Zobacz ostatni rev.
Tak. Dzięki. Kurcze widziałem ten patch ale jakoś w końcu nie przetestowałem
tego... ech...

Jeszcze raz dzięki. Swoją drogą fajnie działa. Pamiętam, że kiedyś to sobie
odpaliłem jeszcze chyba na starym pIII 5xxMHz i coś mi dziwnie po procku
ciął. Teraz chodzi bardzo dobrze (Choć w sumie mam teraz amd64 3k+:D) Mimo
wszystko wydaje mi się, że poprawili... Fajnie bo potrzebowałem czegoś
takiego. Podpiąłem sobie "kdesu /etc/rc.d/init.d/network/start" itp. do menu
i jestem happy;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic