SPECS: liberation-fonts-ttf.spec (NEW) - init

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 15 Maj 2007, 15:41:00 CEST

Dnia wtorek, 15 maja 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Łamie przyjęte nazewnictwo co Ciebie jako developera powinno razić jak 230V
> z gniazdka.
Developera... to trochę chyba za dużo powiedziane jak na kogoś kto czasem
jakiegoś up'a speca zrobi albo mergnie coś z HEAD:D

Co do nazewnictwa to oba raziły mnie tylko trochę ale to pewnie dlatego, że
nigdy nie robiłem, żadnego spec'a z czcionkami. W wersji obecnej mnie chyba
gryzło to "RedHat"  bo wydawało mi się to nie potrzebnym wydłużeniem... ale
jak teraz patrzę to faktycznie są nazwy firm/organizacji jak np.
fonts-TTF-microsoft-tahoma... tak więc skoro tak jest to siedzę już cicho;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic