KNemo - nowa wersja

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 16 Maj 2007, 17:09:27 CEST

Dnia środa, 16 maja 2007, Bart napisał:

> Jaki wybrales backend w konfiguracji ?
>
> Jesli nie wybrales to zmien na sys i zobacz czy dziala :)

Przyznam się, że ja od razu wybrałem sys i względem tego mówiłem, że działa.
Ale teraz specjalnie przestawiłem na nettools, wyzerowałem liczniki,
zrestartowałem kde i widzę, że kilobajciki dalej biegną. Wszystko w jak
najlepszym porządku. Może czas odświeżania ustawiłeś jakiś dziwny? U mnie 1
sekunda. Zapis co 60 sekund. W sumie to nie ruszałem tych ustawień. Na drugim
kompie widzę, że też wszystko działa.

Jakby co to dam jeszcze znać po północy czy się zapisały na stary dzień;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic