SOURCES: glibc-locale_fixes.patch - updated for 2.6 (ARMENIAN scri...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 20 Maj 2007, 17:34:03 CEST

On Sun, May 20, 2007 at 11:49:07AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On Sunday 20 of May 2007, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> [...]
> locale: Cannot set LC_COLLATE to default locale: No such file or directory
> pl_PL
> pl_PL.iso885916
> pl_PL.iso88592
>

> Z buildloga:
>
> pap_AN.ISO-8859-1... done
> pap_AN.ISO-8859-15 w euro... done
> pl_PL.ISO-8859-16... done
> pl_PL.UTF-8...memory clobbered before allocated block
> Abort
>  done
> pl_PL.ISO-8859-2... done
> pt_BR.UTF-8...memory clobbered before allocated block

U mnie (athlon, gcc 4.1.2) problemu nie stwierdziłem.

Za to udało mi się poprawić generowanie danych dla lokalizacji opartych
na am_ET.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/