Program instalacyjny

Wto, 22 Maj 2007, 11:54:03 CEST

=?iso-8859-2?q?Rafa=B3_Cygnarowski?= wrote:
> Dnia wtorek, 22 maja 2007, Andrzej Krzysztofowicz napisa=B3:
>
> Nie b=EAdzie co -Va :) Problem raczej b=EAdzie z np. brakiem niezb=EAdnych =
> pakiet=F3w=20

Jesli nie bedzie glibc czy rpm-a, to masz racje.
Ale np. taki kernel mozna dociagnac po sieci chroot-ujac sie _przed_
poinstalacyjnym restartem do wlasnie zainstalowanego systemu.
Klopotliwe (bo byc moze trzeba siec skonfigurowac), ale wykonalne.

A jesli jest to problem typu drobnego uszkodzenia plytki lub problemow z jej
odczytem przez rozgrzany podczas instalacji naped, to naprawianie problemu u
zrodla moze byc znacznie bardziej czasochlonne.

> [...]
> instalacji (kt=F3ra by=B3a od razu skazana na pora=BFk=EA) system b=EAdzie =
> dzia=B3a=B3=20
> chocia=BFby w stopniu umo=BFliwiaj=B1cym napraw=EA b=B3=EAd=F3w instalacji.
>
> Raczej sk=B3ania=B3bym si=EA do umo=BFliwienia w takim momencie mo=BFliwo=
> =B6ci wyboru=20
> alternatywnego miejsca, z kt=F3rego pobiera=E6 pakiety...
>
> Oczywi=B6cie nic nie stoi na przeszkodzie aby do=B3o=BFy=E6 r=F3wnie=BF Tw=
> =F3j "button" -=20
> najlepiej z odpowiednim ostrze=BFeniem i informacj=B1, gdzie znajd=B1 sie l=

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36