rsync

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
¦ro, 23 Maj 2007, 09:38:35 CEST

Witam!

ftp.pbone.net od dłuższego czasu nie ma dostępu do rsync-a. Administrator
pbone.net próbował się skontaktować z rsync w pld-linux.org niestety bez
skutecznie. Dlatego przesyłam tą informację tutaj.

> No wlasnie mam problem z kontaktem bo po wyslaniu maila na adres
> rsync w pld-linux.org dostalem zwrot ze user moved.
> <averne w pld-linux.org> (expanded from <rsync w pld-linux.org>): User has
> moved to averne w pld-dc.org
>

> Napisalem do averne w pld-dc.org ale przyszedl
> Warning: could not send message for past 4 hours
> <averne w pld-dc.org>... Deferred: Name server: pld-dc.org.: host name lookup
> +failure
> i widze ze mail dalej jest w kolejce.
>
> Prosze wiec o popchniecie sprawy.
> Adres IP mojego serwera z ktorego puszczam rsycna to 85.14.85.4

Bardzo proszę w Jego i swoim imieniu o nadanie odpowiednich uprawnień oraz o
rozwiązanie problemu wadliwego działania aliasu rsync.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl