SPECS: smplayer-themes.spec (NEW) - initial package for smplayer i...

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Sob, 26 Maj 2007, 16:24:27 CEST

Dnia sobota, 26 maja 2007, vip napisał:

[...]
> +- smplayer does not "see" these themes (why?)

Po niewielkich poszukiwaniach udało mi się odnaleźć przyczynę niedziałających
tematów w smplayerze.
Okazało się, że pocztas kompilacji THEMES_PATH jest puste, i program po
uruchomieniu robi fallback poszukując tematów w appdir()/themes
zamiast /usr/share/...

Czy ktoś zna sposób, który naprawiłby budowanie tak, aby podczas
kompilacji %make widziało /usr/share/smplayer/themes jako $(THEMES_PATH)?
Próbowałem export THEMES_PATH=%{_datadir}/smplayer/themes, ręczną edycję
ale przyniosło to jedynie błędy podczas kompilacji.

Pozdrawiam,
Piotr Budny