[Ac64] Stan

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 30 Maj 2007, 10:26:42 CEST

Dnia środa, 30 maja 2007, Daniel Mróz napisał:
> Ja potrzebuję podstawowe narzędzia (grep, gcc itp.), Vim (koniecznie), KDE,
> KMail, KDevelop, Blender, Gimp, Firefox, mplayer, xine, vlc. To podstawa.

Zapomniałem jeszcze o w32codec (co ciągnie za sobą konieczność posiadania
32bitowego mplayera). Ale to musisz sam sprawdzić bo chyba wolne kodeki
odtwarzają coraz więcej filmów więc mogą okazać się nie potrzebne.

Jak i tego nie potrzebujesz/będzie działać bez to nie masz co się zastanawiać
nad i686. Bierz amd64.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic