Th: upgrade KDE i Xow

Piotr Dworzyński teheyho w gmail.com
Czw, 1 Lis 2007, 19:40:29 CET

Lukasz Glebicki pisze:
> Proba mountowania czegokolwiek w KDE konczy sie komunikatem:
> org.freedesktop.hal.storage.mount-removable no <-- (action, result)
> i urzadzenie sie nie mountuje.
Tu jest bardzo krótki wątek z naszego forum poruszający tą kwestię:
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=3437
> Ponadto zniknal wybor schematow klawiatury i
> nie mam polskich liter w Xach. Ktos u siebie ma/mial podobnie? Th aktualne.

Miałem ten problem, ale ostatni upgrade xorga dodał brakujące layouty.
Problem ten można jednak obejść używając odpowiednich opcji w xorg.conf:

Section "InputDevice"
    # generated from default
    Identifier     "Keyboard0"
    Driver        "kbd"
#    Driver         "evdev"
    Option       "XkbRules" "xorg"
#    Option       "XkbModel"       "logiultrax"
    Option       "XkbLayout"       "pl"
EndSection

Zahashowane opcje od niedawna wywołują problemy- wcześniej działały ok.

Pozdrawiam