Th: upgrade KDE i Xow

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Pią, 2 Lis 2007, 10:31:24 CET

On 11/2/07, Paweł Sikora <pluto w agmk.net> wrote:

> tez ostatnio po masowej aktualziacji th zauwazylem, ze mi sie robi GPF
> przy starcie xserwera i musialem przelaczyc myszke ze sterownika 'evdev'
> na standardwoy 'mouse'.

U mnie z kolei od pewnego czasu za cholerę nie chce działać touchpad
(synaptics) - i nie wiem czemu, wszystko skonfigurowane jak należy.
Zaś samo zainstalowanie sterownika evdev powoduje totalne ześwirowanie
klawiatury (nie działają np. strzałki i kilka innych rzeczy), choćby
nawet ustawiona była na kbd...

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek